söndag 28 juni 2009

SUNNY STAND-UP!!

Saker å ting verkar ordna upp sig nu på sistone :) Vet äntligen vad jag vill göra nu, jag vill flytta härifrån och gå på en Musik&Eventskola i Hultsfred, men för att komma in på den måste jag läsa mer matte. Så har varit och skrivit in mig på Komvux och förhoppnigsvis får jag börja plugga i höst. Det är nämligen inte helt säkert att de kommer ha kvar Komvux i Hallsta, och det gör mig så arg! Men det är jättemånga i Hallsta som vill gå på Komvux så förhoppnigsvis måste de ha det kvar.

Och det verkar som jag kommer kunna åka till GBG i sommar! Om jag fixar mammas utemöbler & skruvar ihop altanen så skulle hon bjuda mig dit + att se Sunny Stand-up där, en humorfestival där b.la Thomas Järvheden, Özz Nüjen, Måns Möller, Hasse Brontén & Peter Wahlbeck kommer vara med i. Så det känns kul, speciellt som jag missade att åka till GBG i torsdags när det var West Coast Riot, som jag inte hade råd att gå på ;_; Tråkigt då jag var förra året och det var fantastiskt, och året innan det var jag på Pier Pressure som också var i GBG.. gillar inte att bryta traditioner!
Var jättelängesen jag var på konsert, känns konstigt, + att alla frågar mig om jag inte ska på konsert snart, och jag måste för en gångs skull svara Nej.. Har verkligen inte råd just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar