torsdag 25 juni 2009

Stallet och en katt som rymmer

Idag var jag och red Cassa. Hon ska dock bara skrittas nu, då hon har fått spatt!:( Hon har kännts konstig att rida ett tag, och nu vet vi äntligen vad det beror på... Så blir att ta det helt lugnt i två månader, vilket Cassa tycker är dötrist då hon är en väldigt pigg häst som älskar att arbeta. Det är ju svårt att förklara för henne att det är för hennes eget bästa..






Ute & rider :)



När jag ridit klart kom mina föräldrar och hämtade mig, de hade varit i stan. Så fick käk från Mc Donalds, måste ju äta där nu när man får de där fina glasen :o) Åt ute, då vi plötsligt såg Missy komma gående, hon som absolut inte får vara ute själv! Pappa hade glömt att stänga dörren.! Men som tur var gick det lätt att fånga henne. Satt på henne hennes sele och gick ut och gick med henne ett tag. Hade planerat att gå på Cityfestivalen, men nu blev det inte av. Har bara två kompisar som bor kvar i Hallsta (alla andra har smart nog flyttat!) och ingen av dem kunde.. Får se om jag går imorrn istället.




Missy klättrar i träd. Att va still när nån tar kort vet
hon inte vad det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar